Oma blogiluettelo

lauantai 27. elokuuta 2011

Aurinkoista päivää ja kortti kanssa...

Kaikki kun ovat tänään Intohimona Askartelussa Suvilahden Kattilahallissa niin minä taas pukkaan korttia näytille. Tähän olen käyttänyt silppulaatikon papruja--kukatkin on stanssattu Crealiesin no5 stanssilla niistä. Stampendousin "heinäleimasimella" kohokuvioin nuo rehut:)

Itse lähdenkin ihan kohta Heinolan kesäteatteriin katsomaan ystävättäreni kanssa operettia Mustalaisruhtinatar, näytös varmasti loppuunmyyty--itse ostin liput kaksi kuukautta sitten, illalla tosin toinen näytös. Mukava mennä kun aurinko helottaa taivaan täydeltä eikä ukkospilviä näy:)

Edit:) Aivan ihanaa musiikia oli, loistavat Johanna Rusanen-Kartano ja Jyrki Anttila + kaikki muutkin tanssijat, laulajat, soittajat ja kaikki ilman mikkejä--miten pystyykin laulamaan noin... AAAHH:)) Itse olen nähnyt tämän joskus nuorena 30-40 v sitten-en enää ihan muistanut tarinan juonta mutta sieltä se jälleen tuli !!! Ja täysi katsomo lisäpaikkojen kera:)


15 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Toi leima on kyllä ihana :D
ja mulla ei oo sitä :(

täällä sataa vettä ja niin, minä en ole intohimoisesti askartelemassakaan :(

Maaret kirjoitti...

Korttisi on tavattoman kaunis!
Mukavia teatterihetkiä, mä lähden kalaan.

Paulette kirjoitti...

Todella kaunis kortti! Vietä hauska teatteriilta!

Apris kirjoitti...

Tosi kaunis kokonaisuus. Ihana kuva ja kauniit värit. Mukavaa teatteri-iltaa.

Jeenni kirjoitti...

Kauniita kukallisia kortteja olet väkertänyt!!!

Kirsti kirjoitti...

Kaunis kortti. Mie olen ihaillu tuota leimasinta.

Tiitsa ( Tuula Laakso) kirjoitti...

No ilmankos sinne päin lappoi porukkaa niin vietävästi, siis teatterille. Mä mistään mitään tienny :((
Mutta sen tiedän, että tuo kortti on hieno.

-maiju- kirjoitti...

Aivan ihana kortti, wautsi!
Mäkään en mennyt askartelutapahtumaan, askartelen täällä nenäliinojen kanssa... olen siis ihan räkänen ja kanttuvei :(

Anitta kirjoitti...

Kaunis kortti. TOivotavasti oli hyvä teatteri esitys. Itse olen käynyt vain yhdessä kesäteatterissa tänä kesänä;Mantyharjun kesäteatterissa oli Kirje kotiin(Kake Randelin) ja Kake oli itse hyvä esiintyjä. Olen Mäntyharjulta kotoisin niin oli kiva nähdä se kun monet asiast ja paikat esityksessä oli tuttuja.
Nähdään me siellä Heinolassa tosiaan silloin 1.10. 8)

Niinu kirjoitti...

Oispa mullakin ollut nuin kivaa ohjelmaa kun en sitten päässytkään lähtemään Intohimoisesti askartelemaan...teatteri kuului joskus mun elämääni niin vahvasti ja nyt jos kerran vuodessa pääsen:(
Mutta uskon että teidän kokemus on ollut u-p-e-a! Ja niin on korttikin:)

SannaS kirjoitti...

voi WAU!!! upea tyylikäs kortti!! =)

Viipula kirjoitti...

Upea tämä leima, kortti aivan ihana ja ihanat kukkaset:)

Anemone kirjoitti...

Aina vaan teet upeita kortteja ! Niikuin tämäkin :) Minunkin on pitänyt kokeilla tuota tekniikkaa..On niin hienoa... Me jouduttiin tulemaan mökiltä pois kun Heinolan porukka on tulossa tännepäin.. On ollut kyllä upea aurinkoinen päivä ja vielä lämminkin. En tiedä montako päivää ovat, riippuu tietysti vävyn töistä..On muuten poliisina siellä Heinolassa...:) Mukavaa alkavaa viikoa ja askarteluintoa !!!

Susa kirjoitti...

Oi WAU! Upea kortti!! :)

Anonyymi kirjoitti...

Ihan mahdottoman kaunis kortti!