Oma blogiluettelo

tiistai 20. syyskuuta 2011

Lauran korttihaaste #1

Laura aloitti uuden haasteen ylläpidon, ohjeet löytyy täältä:) Kortti pitää tehdä jollain lailla syntymäkuukauteen liittyvään asiaan. Lisäksi kortin saa tehdä mistä vain kortteiluun liittyvästä asiasta,  yhdistää myös muihin haasteisiin. Minä ahkerana tyttönä aloitin päivällä jo yhden (=kesken vielä) kunnes keksin mukamas hienon idean....siis muutin systeemin kokonaan. Siis olen syntynyt marraskuussa, tein  siis ATC:n kokoisen kortin, tämä taitaa olla neljäs tai viides tällainen. Fancy-paprua alla johon leimasin hiukka nuotteja, reunat käsittelin DI Peeled Paintilla, muutama retrokukka ja puolihelmet. Ihmettelette mitä tuo sudoku tuolla tekee---no ne ovat iltatöitäni ennen nukkumaan menoa, joten liittyy myös minuun:)
Kiitos Laura mukavasta haasteesta:))

10 kommenttia:

Anemone kirjoitti...

Kivan idean olet keksinyt.. Hieno kortti nuotteineen. Taidat pitää myös musiikistakin ?? Ja hih, taas löytyi yhtäläisyyttä, minullakin on sudoku yöpöydällä ja rauhotun ennen nukkumaan menoa ratkaisemalla yhden sudokun :))

Merkku kirjoitti...

Ooksäkin skorpioni?
Mä oon kans. oon synt 20.11.

-maiju- kirjoitti...

Hei minä myös, siis skorpioni :)
Pitäisköhän minunkin osallistua haasteeseen? Sudokut ei, mutta muut ristikot jees! Hieno idea Hilkka kortissasi!

Anonyymi kirjoitti...

Ihan mahtava idea ja superkiva toteutus!

Suuret kiitokset, kun osallistuit haasteeseen!

Laura

PS. Laitoin sulle haasteblogin kommenttiosuuteen viestiä, jos onnistuttaisiin liittämään sun kortti tuolle haastesivulle...jos ei vieläkään onnistu, niin infoa :)

Laura kirjoitti...

Nyt on korttisi liitetty sivulle... hoksasin siis juuri, että kun olet laittanut sen blogiisi, myös minä voin sen sinne linkittää. Eli homma hoidettu :)

Unknown kirjoitti...

Voi miten kivan kortin/atc olet tehnyt! Ihanat yksityiskohdat!

Anonyymi kirjoitti...

Miten hauska idea kortissa! :)

Tirpuunen kirjoitti...

Onpas monta hauskaa ideaa samassa kortissa, tätä on selvästi ollut mukava tehdä! Meillä lotisee sade taas urakalla, mutta ihanan lämmintä on. Amppelimansikkanikin kukkii vielä!

Jeenni kirjoitti...

Tää on huippu!!!

Johanna kirjoitti...

Hauska kortti ja pirtsakat värit! Kiva tuo horoskooppi, sopii melkoisen hyvin tällekin skorpparille ;o)