Oma blogiluettelo

lauantai 22. kesäkuuta 2013

Juhannuspäivän ajankulua eli korttia pukkaa

Vallan olin unohtanut että viikon päästä olisi tutulla miehellä juhlapäivä....ei muuta kuin aamusta aikaisin ylös ja suunnittelemaan, tosin illalla jo sain väritettyä leimakuvan. Pennyn kalastaja jossain Judinsalon suunnalla, kalat ovat loppu joten ajattelin että tuo pitsi markkeeraisi vaikkapa verkkoa :-D

 Tämän Fiskarsin leikkurin kanssa sitten työsopimus päättyi:( Tämä hajosi jo marraskuussa 2011, Riinan ohjeiden mukaan sen korjasin...pistin hienosti tuonne hyllylle jotta pysyisi kasassa. Olen kerran käyttänyt...kesti... vaan tänään sitten osat lensi taas kaaressa kaikki....pakko uskoa ettei tästä ole enää työkaluksi :(

8 kommenttia:

Rva Kepponen kirjoitti...

Kiva kortti ja hyvin juhannustunnelmainenkin.

Minulla on tuollainen melkein samanlainen Fiskarsin leikkuri ja siinä ei ollut mitenkään merkattu, että sopii vain ohuelle paperille. Omani jäi jumiin kartonkiin, pitkällisen puuhastelun jälkeen sain sen irroitettua.

Mukavat juhannuksen jatkot!

Unknown kirjoitti...

Ihana kortti ja sopii hienosti kalastajalle ja lomailijalle :)
Voi kurjaa, minultakin hajosi muutaman käyttö kerran jälkeen leikkuri.

Kiva kun sinäkin askartelet juhannuksena. Minä olen aamusta asti kaakeleita liimaillut !

AnniK kirjoitti...

Kiva kortti! Täälläkin päivä mennyt käsitöiden parissa. Aamulla ripsi vettä niin kiva oli sisällä tuunailla. Nyt onneksi aurinko taas paistaa, joten eikun ulos nauttimaan!

Eijan puuhasteluja kirjoitti...

Ihania kortteja olet tehnyt <3 leikkuri ei näytä oikein hyvin voivalta :(

Anitta kirjoitti...

Hieno kortti. Minunkin olisi tehtävä äitinini miehelle kortti. Kalastaja ja metsämies on kyseessä, mulla olisi Artin kalamiesleimasin...
8)

Unknown kirjoitti...

Onpas mahtava ja todella tyylikäs kortti! Ihana leimakuva! Voihan p*ska...harmi että hajosi...jotkut vaan on semmosia...kestää vain pari kertaa kun toista ei sitten millään saa rikki... Oikein rattoisaa viikonloppua!

Apris kirjoitti...

Mielettömän upea kortti. Minulla tauko kortteilussa, nautin nyt lomasta :)
Kylläpäs onkin leikkuri mennyt huonoon kuntoon. Mikset lähettänyt Fiskarsille? Itse olen lähettänyt parikin kertaa ja molemmilla kerroilla sain toimivan vehkeen tilalle.

Anonyymi kirjoitti...

ein sehr schönes Motiv!
LG
Elma