Oma blogiluettelo

lauantai 9. huhtikuuta 2016

Punainen ruusukortti

Täytyi vielä kokeilla punasävyinenkin. Itse olen aika ronkeli tuon punaisen värin kanssa, enkä oikein mistään väreistä löydä sitä oikeaa sävyä....tähänkään en ole tyytyväinen. Vielä on jäljellä yksi kohokuvioitu, taidan tehdän siitä aurinkoisen kun tykkäsin sävyistä:-))


torstai 7. huhtikuuta 2016

Aurinkoa ainakin kortissa...

Kuusankosken tapaamisessa sain pöytäkaveri Kirsiltä lainata kohokuviotaskua hiukkasen. Väritin ruusut Zigin clean color Real Brusheilla. Keltainen ei ole minun suosikkiväri mitenkään, pakko oli kokeilla kun Lidlin paperikossa näitä keltaisia on. Tekstileike Heidin Korttipajasta :-)




keskiviikko 6. huhtikuuta 2016

Tilkkupussukka

tuliaisiksi tein pikkuisen pussukan taannoin :-)



maanantai 4. huhtikuuta 2016

Askartelutapaaminen Kuusankoskella

viime lauantaina Tikku-Iitan Anitta järjesti Helmi Cafessa. Kolme korttia sain kootuksi, ihan kaikki ei näissäkään mennyt kuin Strömsössä. Tänään laitoin nuo tekstit kohojauheilla, huonoja ovat kumpikin, täytynee hävittää pois. Oli oikein mukava tutustua Kouvolan seudun uusiin askartelijoihin, kiitos teille kaikille jotka olitte mukana. Anitta, suurkiitokset...tällaista vaan lisää:-))
Kuvissakin auringon heijastumat...
 
Joulukortit 5-6/2016




perjantai 25. maaliskuuta 2016

Hyvää pääsiäistä...

näillä kuvilla toivottelen. Viime sunnuntaina Lahden Sibeliustalolla Tilkkulatu-tapahtumasta muutama kuva. Olen kaiketi tullut vanhaksi joten yhtään ns peiton ym kuvaa en ottanut:-))


 Pannulappusten kavalkadi seinällä, siellä ne omanikin ovat...osa ainakin meni näistä lahjoitukseen.
Lahjoituksena  Sysmä killan Systikin tekemät lattialle tarkoitetut peitot MLL:n vauvamuskariin, ovat neljässä osassa jotta jos joku likaantuu ei kaikkia tarvitse pestä. Olivat vaikeat kuvattavat kun ikkunassa ja ulkona paistoi aurinko:-))


perjantai 18. maaliskuuta 2016

Pääsiäistä


ja hiukan muuta kuin tavallista keltaista. Leimasin on Penny Johnson taitaa olla ekat kortit, krookus puupalikkainen, huonosti näkyy mikä se on, oisko joku Stampin, Klemmarikellarin kautta aikanaan tilattu :-)
 




lauantai 12. maaliskuuta 2016

Vaihteeksi onnittelukortti

Pennyn hiirulaiset, leimasinta lainattu joku kerta askartelutapaamisessa, luultavasti myös kartonkia kun olikin erilaista mitä itse omistan. Paperit ovatkin tosi vanhoja, teksti Heidin korttipajasta, päällä kohojauhetta :-) Korttipohjia ostin Suomalaisesta ennen joulua, tähän oli kuitenkin hiukka liian ohut!


maanantai 7. maaliskuuta 2016

Kesän juhliin valmistautuen


Hirvimiehelle tein uudella leimasimella, varta vasten hankin, taisin ostaa Klemmarikellarista tämän...leimasinvärinä käytin versafinen ruskeaa ja väritin sitten päälle sen minkä pystyin, taisi olla DI ruskeaa, vihreää ja hiukka jotain oranssia tuonne nurmikkoon. Olisi pitänyt olla hiukka isompi korttipohja...
 

lauantai 5. maaliskuuta 2016

Vielä yksi...

sinisävyinen yo-kortti varalle jos joku sattuu yllättäen tarvitsemaan. Lakki leimattu tällä kertaa valokuvapaperille:-))


keskiviikko 2. maaliskuuta 2016

YO-korttien vuoro

Ajattelin että teen nämäkin jo valmiiksi jos vaikka kevät yllättää. Yo-lakki on Nea Idean tuotantoa, ei enää olemassakaan. Leimattu 4CC-paperille koska muuhun ei millään onnistunut, näyttää hiukka lippa kiiltävän kuvassa, väritin vaihteeksi Prismacolor Premier-väreillä. Reunojakin vähän ressailin :-)) Vielä jos jaksaisi yhden sinisen tehdä...vähän eri systeemilläkin!