Reilu viikko sitten oli kortteilijoiden pikkujoulut livenä Piian ja Miian vetävinä:-)) tällaisia sain aikaan suklaalevykortti, joulusukka sekä pakettikortteja!
KORTTEJA, KÄSITÖITÄ SEKÄ KAIKENMAAILMAN NÄPERTELYJÄ MITÄ MIELEEN JUOLAHTAA. KERÄILEN MYÖS MM. POSTIMERKKEJÄ
Reilu viikko sitten oli kortteilijoiden pikkujoulut livenä Piian ja Miian vetävinä:-)) tällaisia sain aikaan suklaalevykortti, joulusukka sekä pakettikortteja!
Piia Paperin ja Nurkkaanajetun Miian ohjeilla korttipläjäys. Näissä ei kyllä ole pastaa kun puuttuu sopiva sabluuna, vihreää ja sinistä peilikartonkia käytetty, osaan 3d-tarrojakin:-))
Joulukortit n:ot 25-30 /2021
Korttipajan Heidin ohjeilla pakettikortti, nyt tais mennä oikein, tekstit ja stanssi myös Heidin:-))
Joulukortti n:o 24/2021
Heidin Korttipajan ohjeilla testailua, vähän oli iso korttipohja. No seuraava pienempi. Leimasin on JM50 PaperArtsyn, teksti Heidin vanhempaa mallistoa:-))
Joulukortti n:o 20/2021
Nurkkaanajetun Miian ja Piia Paperin ohjeilla tein lisää, nää meni jo kaikki parempaan kotiin. Näitä on vaan niin ihana tehdä joten lisää täytyy ahertaa:-)
Joulukortit n:ot 16-19 /2021
Heidin korttipajan ohjeilla tein, käytin vaan kohojauheita,oisko tuo keskimmäinen jonka sulatin puhaltimella:-) Alimmainen on kuitenkin se minkä laitoin teipin päälle joka on vanhaa ja huonosti kiinnittyi, liimatäplät alle auttoi asiaan....
Joulukortit n:ot 13-15
Nurkkaanajetun ohjeilla joulukortteja, itse värjätyillä pohjilla sekä pienet kohotettu 3d-tarroilla jotka ovat kokoa 5" x 7" joka puolitettu.
Joulukortit n:o 10-12 /2021
Samaa sarjaa, nyt tulee taukoa tekemiseen. Nämä olivat kaikki valmiina, katsotaan kuka joulukortteja saa:-))
Joulukortit 8-9 /2021
Piia Paperilta tilatusta The Joy of Christmas 3D paperikosta tehtyjä
Joulukortit n:ot 5-7 / 2021
Täytyy opetella näitäkin laittamaan vähän toispuoleisena....