Oma blogiluettelo

keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Kortti ilman leimakuvaa....

ja pientä kokeilua taas. Tuon hunajakennostanssin Cheery Lynn Designs ostin Heinikasta ihan tuossa äskettäin. Tällä osallistuin Koukussa Kortteihin haasteeseen #138 jossa ei saanut käyttää leimakuvaa :-) Yli vuosi on kun olen edellisen kerran noihin osallistunut, hiukka tuotti taas päänvaivaa miten sinne laitetaan....ai niin...tuossa kortissa on äidin varmaan kohta 100 v vanhaa pitsiä!!
Nyt olen muuttanut noita anonyymin asetuksia, niin saattaapi olla etteivät ainakaan blogittomat pääse kommentoimaan....sorry...Kuitenkin minua kiusanneet anonyymit ovat poissa s-posteista:-)


5 kommenttia:

Kirsti kirjoitti...

Oi, kuinka ihana kortti♥

Rva Kepponen kirjoitti...

Kaunis kortti ja ihana tuo iso koriste nauhoineen.

Eijan puuhasteluja kirjoitti...

Ihana kortti ja hyvin osasit sen tagituksen ;) Minullakin odottaa tämä stanssi kokeiluaan :)

Anemone kirjoitti...

Voi ei mulle saa esitellä noin ihania stansseja...:) Tosi upean kortin olet saanut siitä ! Miten raaskitkin laittaa tuollaisia pitsejä korttiin :))
KÖH, KÖH, kauhee yskä mulla :(

Apris kirjoitti...

Ihana. Tosi kivat värit ja hyvin toimii ilman leimakuvaa.