Oma blogiluettelo

maanantai 13. lokakuuta 2014

Askartelutreffit Heinolassa

viime lauantaina Korttipaja SannaS:n järjestämänä, suurkiitokset taas kerran upeasta tapahtumasta, sali täynnä innokkaita askartelijoita. Hattua nostan niin Seinäjoen, Rauman ja Turun suuntaankin :-) Haasteena oli että mukaan pitäisi ottaa puukantainen leimasin, omalla ei saanutkaan korttia tehdä vaan naapurin kanssa vaihdettiin. Minulla meinasi aika loppua kesken kun oli niin iso väritettävä, valmistui kuitenkin. Lisäksi kasasin joulukortteja muutaman, niistä myöhemmin. Kiitokset kaikille mukana olijoille, lisäksi Minnalle kiitokset tekstileiman lainuuksesta... tuli virtaa taas lisää tähän tupaan :-D

Sorry, vähän on epäselvä kuva...Täältä löydät parempia kuvia...

3 kommenttia:

Anemone kirjoitti...

Oi jospa oisin saanut olla mukana...mutta aina on päällekkäisyyksiä :( Mutta jospa ensi kerralla...
Upean kortin olet tehnyt. Minä olen katsellut tätä leimaa. Se on ihana. Ei ole vielä tärpännyt :)

Apris kirjoitti...

Ihana kortti. Teillä oli varmaan mahtava tapaaminen. Harmi kun on ihan aavistuksen liian pitkä matka minulla.

Tiitsa ( Tuula Laakso) kirjoitti...

Tuossa koulussa olen opintieni käynyt ensimmäiset seitsemän luokkaa. Oivallinen paikka askartelutreffeille.