Oma blogiluettelo

perjantai 12. elokuuta 2011

Askartelutapaaminen

  Korttipaja SannaS on pistänyt tuulemaan ja järjestää askartelutapaamisen hyvien ihmisten   seurassa;) Nyt mars, mars kaikki  katsomaan mitä olisi tarjolla:)


                                              1.10.2011  klo 11-18
                                      Heinolan Elämänkaaritalolla
                                      Tähtiniementie 20  18100 Heinola


Tästä pääset linkkiin.......käy vilkaisemassa tarkemmat tiedot!
                                             
Heinolassa 1.10.2011  

4 kommenttia:

Merkku kirjoitti...

Vaikka sä oot pöljä etkä tuu Intohimoilemaan kuun lopussa mä oon fiksumpi ja tuun Heinolaan!!!!
Kai sä oot kans EDES sinne tulossa?
Kysyy Merkku ;)

Merkku kirjoitti...

Perun edellisen! Voi perhanan perhana!!!
Muuttakaa se päivämäärä!
Just kun olin laittamassa sitä allakkaani ylös huomasin että mähän oon Tikkurilan maalaismarkkinoilla myymässä tekeleitäni silloin 1.10. Voi perk....

Kirsti kirjoitti...

blogissani on sulle tunnustus :)

Anemone kirjoitti...

Terveiset Ranskanmaalta :) Lento sujui hyvin 4 kk ja4 vuotiaitten kanssa.. Mä jo ihan innostuin että nyt tuun Heinolaan. Mutta tyttäreni ilmoitti että silloin on Sm-yö suunnistuksessa ja lapsenvahti hommat kutsuu.. No ne on viimeiset tältä vuodelta näissä merkeissä...