Oma blogiluettelo

tiistai 9. elokuuta 2011

Lilin sienityttö

Vettä sataa taivaan täydeltä joten kuvan otin parvekkeella--onneksi on lasitettu...on niin harmaata kuin olla voi ja siellä ihan oikeasti kastuu:(
Tämä LOTV:n leimakuvan olen saanut Mummelilta--kiitos-- juuri tätä en itse tilannut. Tyttönen pääsi nyt neitosen korttiin, sienen päällä glossya tipottain...no eihän se näy. Vähän arveluttaa nuo puolihelmet lähteekö ne neidon mukaan korttia tutkiessa---täytyy miettiä vielä laitanko napit. Ai niin tein tuon pienen rusetin haarukan avulla, tosi upea systeemi:)


8 kommenttia:

Merkku kirjoitti...

Onpa soma pikku tyttönen!
Mun pitää kanssa kokeilla sitä haarukkarusettia.

Kirsti kirjoitti...

On tosi nätti. mukavaa päivää:) Täällä on niin kolean tuntuista, vettä sadellut eilen ja yöllä.

Anonyymi kirjoitti...

Aivan ihana ja suloinen kortti! Ja tuo rusetti on TOSI hieno!

Niia kirjoitti...

Voi että on suloinen kortti:). Haarukan avulla saa kyllä hienon rusetin tehtyä. Täälläkin on vettä tullut tänään enemmän ja vähemmän. Aamulla ukkonenkin vähän jyrähteli.

Anemone kirjoitti...

Minäkin kerran opettelin tuota haarukkarusettia, mutta olen jo unohtanut sen teon :)Täytyy googlata uudestaan.. Hieno kortti taas ja ihana kuva ! Onpahan tyttösellä tekemistä jos raplailee pois helmiä..:)

SannaS kirjoitti...

IHANA!!!! tosi suloinen kortti!! =)

Maaret kirjoitti...

Ihastuttava leimakuva, just sopiva pienelle neitoselle:)
Muutenkin olet käyttänyt kortissasi matskuja, kivoja värejä ja voi että mä nautin katsellessa runsasta kerroksellisuutta:)

Paulette kirjoitti...

Mihinkäs sulta ois inspis hävinnyt, kun näin ihania kortteja täältä löytyy. Samoin kuin tuo alla oleva perhoskorttikin. Perhonen ja pitsi sopivat hyvin yhteen.Minulla on tässä ollut niin kiirettä koko tämän kuun ja on iloa sekä surua...Onneksi olen noita postauksia tehnyt pitkäksi aikaa eteen päin, sillä nyt ei jaksaisi juuri kortteilla, vaikka inspis onkin kotosalla.